Snabba bud

Hur kan det vara med er då? har inte ni typ ngt sånt som ni tänker på men aldrig riktigt får ur er? sånna här meningslösa saker som inte är kul att läsa utan mer uppleva? För tro mig, om ni inte skrattade nu, så fick ni heller ingen bild i huvudet... hade jag berättat live, hade ni fått det... och förmodligen ett skratt på köpet...
°
Över till seriöst.. jag vet inte vad som händer på mitt ena jobb, inget anställnings bevis har jag fått, ändå arbetat en månad där, och dem vill nu sänka lönen med 25 kr i timmen, det finns många spöken i deras garderob, och jag ska nog kontakta en journalist som kan publicera deras spöken! För detaljer och bevis har jag, inget sekretess avtal är påskrivet eller något! THEY DON'T MESS WITH ME! THAT'S FOR SURE!
nej jävlas man med mig, så slår det tillbaka, det kan dem lita på. de litar på mig, men jag kan inte lita på dem.
°
Tackade nej till jobb hos dem där idag, fick ett annat erbjudande, med 2000 på en timme! Hur sjysst var inte det? Två rika kvinnor som desperat behövde hjälp, och vem är jag att säga nej till 2000? Så hellre det än 400 kr för 8 timmars slit?!
°
Nej återgå till Gossip och krypa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0