Solat - Övningskört - Gossip Girl

Lilja Har Övningskört idag!
Det gick super bra! Det jobbiga är bara att balansera kopplingen och gasen.. hum..
Men Körkort ska vi nog fixa i sommar;)
°
Jag har även Solat idag och jag börjar få en färg PÅ RIKTIGT NU ;D
°
Gossip Girl har invaderat min TV!
Har aldrig haft tid o se på det på TV men köpte Boxen igår när vi varit på Bio och jag anade att jag skulle gilla det men..
JAG ÄLSKAR GOSSIP GIRL! usch fy nu kommer jag bara ligga framför tv:n ikväll;)
°
Imorgon blir det Träning på 24/7 och sedan en solning till!
Asså solariumet i Höör har ju värsta höjt priserna som fan?!
Så det är fett billigare att sola i Lund nu PLUS att dem har intensiv solning för samma pris! SO HELLO?!
°
Ska även kolla efter en CYKEL. ja jag vet att jag tjatar om en jävla cykel men nu är det kris... Kommer va tvungen att ta taxi hem från Jobbet imorgon... de suger..
°
Nu ska jag lägga mig på Soffan och kolla efter låtar att ta med i repertoaren...
°
Bilder på min nya klocka och Volym tång kommer ikväll;)
Även bild på Hästarna som pappa rider in nu.. jätte söta!!!
°
PUSSI PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0