Två timmar i NYC . nu är jag snart hemma

De senaste två timmarna har jag spenderat i New York. Mentalt iallafall.
Såg precis SATC 2 och även om förväntningarna är höga, så är det svårt att bli missnöjd. SATC är ju trots allt satc och det man förväntar sig blir alltid mer än förväntat.
°
Det går inte att sitta och titta på det utan att an dras med och för en stund, så existerar inte Lund, Höör, Hörby or whatever! Man lever ett lyxig liv med sina fyra bästa vänner och för en sekund så glömmer man att man bara sitter i en Bio salong med 400 andra tjejer som väntar på nästa scen med Samantha och någon snygging!
°
Det är Bara Sex and the city som får oss att känna så! hur är det möjligt och varför lyckas ingen annan?
Kanske stämmer, att först, är alltid bäst.. oavsätt.. Och Satc var först för mig!
°
Dock detta med dessa filmer. För mig var 1an bra, den behöll dramat.
Kärn storyn i Satc är ju trots allt Carrie och Big. Och när alla hund och katt lekar är över, så är också kärnan knäckt. Då känns det krystat att tvinga fram nya stories om deras förhållande, när alla vill att dem ska vara tillsammans, så vill dem också ha tillbaka Den Mystiske och o-trogne, Mr Big. The man, that all women fell inlove with. När man fått det, så vill vi inte ha det.
°
Men kart man vill ha mer! Det bästa i filmen var ju ändå att Miranda var positiv genom hela filmen, och att Aidan kom in i bilden!
Men jag vill inte att dem ska växa upp! Jag vill att Miranda ska vara halvbitter, och att steve ska vara mesig, och Carrie ska vara frustrerat kär, Charlotte ska vara hopplös romantiker och Samantha ska bara vara samantha precis som hon är!
°
Nu har jag bara lust för att städa upp min garderob, köpa lyxiga D&G LV Valentin och Dior klänningar att dressa upp i och åka och träffa mina 3 bästa vänner!
Vem av dem är du?
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men kom då? :)



Jag har ringt dig som en galning men jag får inte tag på dig. Ring mig när du ser detta!

2010-06-04 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0