READ ME

Long time no-see..
Jag har bara varit på upper east side och hälsat på mina gossip girl friends;)
Haha, det som är sant i det, är att jag inte gjort annat än att kolla på Gossip Girl, och Charles Bass in my heart forever! HAHA
°
Jo, men igår cyklade jag till in2shape, åkte sedan hem och tog foto på pappas hästar som ska säljas
Visst är jag en bra fotograf?
vem vill inte ha dessa två skönheter liksom?
°
Sedan har jag planerat Lördagen, då vi ska överraska Elisabeth, och ja, hon har ingen aning!!!
Det kommer att bli skitbra!
°
Imorgon övningskör jag o mamma till Elisabeth, önneköp, långaröd eller vad de heter.
Jobba på Yangtorp o myyyysa med Elisabeth!!
°
Fredag åker jag o elisabeth till Eslöv och har filmkväll. finputsar inför Lördagen!
°
Lördag jobbar jag på The body shop och sedan bär det av till ELIsABETHS ÖVERRASKNING!
Jag kan tyvärr inte avslöja något här nu, men vi kommer att filma lite;) SÅ ni kommer att få se vad jag utsätter henne för;)
LOVE YOU GIRL!
°
Söndag är jobb i Malmö... om man hinner hem om;)

Sminkning från i Lördags
Outfit Lördagskvällen var
Svart puffärmad kavaj
Vit klänning
Blå tights
Senare mot kvällen var det SKITKALLT
Vir klänning
Svart kavaj
svart silkesjacka
Randig kofta
En tjock Blå tröja
En blå filt
tre strumpor
och minnies tofflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0