Awsome

A girls got to do what a girls got to do, som jag och Elisa har sagt hela helgen....
°
Vilken långhelg!
°
Idag vaknade jag upp i Elisas underbart mjuka säng som jag bara inte ville lämna. Elisabeth Snooozade i en hel timme xD
°
Vid 11 infann jag duschen och vid 12 satt jag nere i Restaurangen och spelade.
°
Var färdig vid 17 tiden och då kom pappa o hämtade mig.
°
Yangtorp är verkligen enastående och jag måste ha en video blogg därifrån! Alla som bor i närheten har skyldighet att besöka detta fantastiska tempel som gör att man känner sig som i Asien!
°
Nu är veckan helt bokad med massor utav jobb!
°
Imorgon börjar jag 12 på TBS och sedan 17 på CP. (Ni vet nu vad förkortningarna står för;)
Tisdag samma sak
Onsdag ledig, får se om jag får ngt gjort?
Torsdag Jobb på Yangtorp förmodligen
Fredag CP till 00.00
Lördag Laholm på 20 års fest
Söndag LEDIG
°
In i detta ska jag
  • Köpa ny cykel (har blåmärke på båda sidor av den HÅRDA SADELN)
  • Sola Sola Sola
  • Träffa Elisabeth
  • Fiks med Petra
  • Träffa Rebecca
  • Bio med Danne
  • Deklarera
  • Skicka in Arbets timmarna
  • Köpa Present
  • Fixa skjuts till Yangtorp från Hörby.. någon?
  • Bygga om Naglarna
  • Bredda repertoaren
  • Fixa Svenskt pass
Yes, den sistnämnda har funnits med på listan tidigare.. inte fått tummen ur riktigt.
Tänkte ge er bilder från helgen, men kom på att jag inte tog några.. får hitta på face och sedan förra veckans bilder.
Bilder på Yangtorp
Visst ser det underbart ut?
Hotell
Restaurang
Massage
Shaigon (eller hur det stavas)
°
Och säkert mer!
Helt underbart är där!
Ska ta egna bilder nästa gång så får ni se;)
Om jag får så tar jag med video så jag kan video blogga er genom hela templet;)
°
Valborg
Elisabeth och jag festade i 12 timmar... (Längst till höger)
Ne vet ni va, nu måste jag sova.
Pussi
/ LA.Chaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0