"I see your true colours shining through"

BIO imorgon!
Can not wait!
Minns inte vad filmen hette men WHO CARES, Filmen är ju bara en ursäkt att få gå på bio liksom! är den bra - så har man tur!
°
Ja det blir date med Johan o Danne! Jag kör dubbelt upp! that's how I like it;) Hoho internt..
°
Hela dagen blir tråkig städ.. DET TAR ALDRIG SLUT! har sagt åt mamma o pappa att vi får köpa ett mindre hus...
Först var man super glad att man hade hela ovanvåningen själv.. men nu önskar jag bara att det bara var ett rum för mig  städa...
°
Visste ni förresten att en gräsklippare kostar mellan 30 - 50 tusen kronor?! Det är förfan lika mycket som en gammal bil?! INSAIN!
(Men pappa sa att gräsmattan är typ 6000kvm. (???) så då måste man ha en bra gräsklippare... Jo bara nog med att dem redan blivit stulna två gånger och försäkringen täcker ju bara halva.. Hade lönat sig o betala en skitunge 200 kr var gång den ska klippas istället i 5 år!
°
°
°
Över till något helt annat. För er som nu inte vill läsa om MJ, SLUTA NU. för detta handlar om honom.
Jag var nere i vardagsrummet nät southpark började. Jag brukar inte se på det men fastnade eftersom Michael Jackson var med. Dem gjorde narr utav honom och allting kändes bara så fel.
°
Blanket, som hans yngsta son kallas var med - jag kunde inte sluta tänka på hans dotter och söner, om dem råkat vara jag nu, och sett programmet, när deras pappa framstår som en dålig pappa, som attraheras utav barn och visar när hans ansikte smälter... hur tänker dem att de ska reagera på detta?
°
Till och med jag tog illa upp, och jag är bara åskådare.. Nej sjukt orättvist var det, för även om man ska kunna skoja om saker, så är det inte lämpligt nu. dessutom att dem visar det nu efter han har dött.. dem kunde väntat med just de avsnittet i något år...
°
Jag läste lite om Killen som anklagade MJ 1993 för övergrepp. Det ryktas om att han erkänt att han ljög, men hade han gjort det så hade vi alla vetat det vid detta laget. Det hade inte flygit förbi nyheterna eller aftonbladet. Jag vill bara att snorvalpen ska erkänna att allt är en lögn! För det finns inget annat! Kan han bara inte bespara polisen allt arbete och lätta sitt hjärta för MJs familj och för sin egen skull.
°
Kan tänka mig att det är farligt att vara han just nu när folk tar ut sin ilska.
°
efter den långa rättegången 1993 så blev saker och ting för mycket för MJ, han fick då smärtstillande tabletter.
Detta blev han senare beroende av och är en av orsakerna till hans död. Hade det inte varit för Pojken hade MJ kanske levt...
°
Jag vet, att ni inte bryr er lika mycket som jag. Men rättvisa bryr sig väl alla om? Detta handlar om individens rättvisa att "Alla är oskyldiga tills motsatsen bevisats" Det bevisades aldrig att MJ var skyldig. ändå fick han leva som skyldig i 16 år.


°
Han var långt ifrån perfekt - men han var oskyldig



Beautiful Man
Rest In Peace
092506
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0