We all have a little Volcano inside...

Söndag är här och det är 9onde Maj. Igår kändes det mest som en Mars dag...
°
Eyjafjallajökull är igång igen och jag känner frustrationen i luften, inte är det aska i allafall.
Tycker att hela hysterin om att jorden ska gå under om två år börjar gå lite för långt.
Varför stressa upp sig när vi inte kan förändra något ändå?
°
Spendera alla sina pengar för att hinna göra det innan vi försvinner?
Sen kommer dem på ett sätt att stoppa kometen, eller vad det är...
och så står man pank o lever deprimerad resten av livet?
°
Jag vet inte om ni sett det eller inte, men dem spekulerar kring detta på Aftonbladet.
°
Jag måste börja visa mitt ansikte på In2Shape nu snart.. nu har jag bara gymmat på 24/7 och är sugen på lite pass!
°
Jag och Elisabeth funderade på en sista minuten till Greece nu i Maj, men tror inte det blir så, hon har ju bal, student o sommarshow nu...
°
På Torsdag blir det Spelning på Yangtorp igen. ska bli roligt, jag trivs ju så otrooligt bra där!
Åter igen ger jag gratis reklam, BOKA BORD I DERAS RESTAURANG! super mysigt och en upplevelse!
°
Sommar sommar vart är du påväg?
Det blev sommar för en vecka sen och nu är det vår igen... Jag blir snart förbannad....
°
Några bilder hade varit kul va? men jag har inte lagt in dem på datorn.. ni ska få se min outfit sen!
°
Ps, Jag hade väääääärldens härligaste dröm!!! Ville inte vakna, men får se till att det blir Real istället...
°
Pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0