Dags för Bildbomb!

Hallå!
Har inte uppdaterat denna bloggen alls nu på ett tag!
Vet inte riktigt vad som hänt sedan sist men kan börja någonstans.
  • Mycket Party har det blivit både i Birmingham och London
  • Jag har varit på små gig här och var
  • Jag har varit i Sverige en vecka och åker till Sverige på Lördag igen!
  • Jag bor just nu med Nikita, vi bor så sjuuuukt bra! 10 minuter ner till Oxford street och nära till allt! kan inte bli bättre! ska bo här nu resten av tiden!
  • Jag har fått två tvilling kusiner! Underbart!
  • jag har träffat Greg Rusedski som representerar England i Tennis
  • Jag har varit på Sight seeing med Nina
  • Jag har haft 13 examen prov
  • Jag har blivit bestulen på 500 kr
  • Min iPhone har slutat fungera
  • Jag har massor av läxor
  • Jag ska skriva 2 låtar på två veckor
  • Jag har handlat alldeles för mycket saker!
  • Chanel har de bästa ansiktsprodukterna utan tvekan!
  • Jag har köpt en ny väska som jag älskar!!!!
  • Jag har gjort av med mina Marc Jacobs brillor =(
  • Jag har köpt nya
  • Jag har jobbat!
  • Jag har varit sjuk!
  • Jag har festat i Camden!
  • Varit på Baby shower
  • Spelat i studion
Jag vet inte allt.. men detta är en del av vad jag gjort iaf!
Bildbomb nu!
Fest
Longtime ago party
Studio
Party
Party
Party
Party
Party
Gig
Gig i Camden
Gig in Camden
Före fest
Nikiiiitaaaaaaaaa
utsikt från lägenhten
Kari And Sabrina afterwork
Baby shower sweets
Min moster gravid
upp och ner, min mosters babyshower
Gig
Glad shopping
upp och ner läskiga svenskar! helt plötsligt blev et sverige och valle!
Pratglada på flyget
Nina och jag har sight Seeing dag
London eye
Tower Bridge
Bort tappade brillor =(
Redo för PARTEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0