Underbara London!

verkligen haft den bästa veckan på detta året denna veckan!
I onsdags hade vi bara tre lektioner och sedan avnjöt jag Westfields underbara vår kläder!
Sedan drog vi ut till en liten bar här på Marylbone High street, som ligger 1 minut från Lägenheten!
Gick i det fina vädret och njöt av livet!
---------

I Går (Torsdag) bestämde jag och Nikita oss för att inte stressa till skolan utan ta morgonlektionen senare på dagen med annan grupp så vi kunde shoppa lite i Westfield innan!
det resulterade i en riktigt bra morgon med nya sommarkläder och skor!
Sedan har vi catch-up Lektionen som vi missade och sedan Voice Production.
Sedan hade vi håla och då gick vi till parken som erbjöd sol och 20 grader!!!!
Där blev vi kvar resten av dagen eftersom någon grävt upp en el kabel så hela området saknade ström,
och en musik skola utan ström är rätt meningslöst, så vi hade vår sista lektion med vår Keyboard lärare i parken med öl och frukt!! Najs!
Vi solade i parken från 2 till 6.30 sedan begick vi oss på utgång på bar!
---------
Idag hade vi Iain, världens snyggaste lärare och vi hade Jazz Live performance workshop från 10 - 12 sedan PARK SOL OCH SOL!!!
Efter det gick jag och min sambo Nikita till Westfield för en sista måltid innan jag sticker, träffade upp Sabrina, Linnea, caris o Izi och kollade på gratis bio! aldrig fel!
---------
just nu har jag precis packat mina två väskor, kl är 02.03 och min taxi kommer om en timme och ska köra mig till Heathrow... planet lyfter 06.40 så det blir ingen sömn =/
---------
Kan inte säga att jag är exhalterad över vädret i sverige men vad ska man göra, man kan inte räkna med 20 grader i april heller...
kommer dock bli en chock att inte kunna gå ut med långklänning öppna skor och brillor bara... men men Sverige har ju annat o erbjuda ;)
Här kommer lite bilder!
Puss
Nikita loves her prawns..
ÄLSKA VÄDRET!
Nej nu kommer min taxi om  30 min och jag är i sverige om.. 6 timmar
PUUUUUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0