Dag 1 FAILURE!

Yes,
jag tror att jagbör börja den här pengar strejken när jag inte behöver något...
idag köpte jag
  • Blus från Top Shop
  • Mascara från Dior
  • Foundation från Bare Minerals
men faktiskt,
smink kan man faktiskt inte köpa för 20 kr, jag skulle ALDRIG sätta på något skumt smutsigt märke i ansiktet. Ansiktet är ju det som säger mest om oss så jag tycker att folk kan sluta med o snåla på pengar till Smink för det är mycket viktigare än massa annat! ni håller kanske inte med, men jag skulle iallafall inte vilja kväva min hud och se ut som ett russin när jag är 50 bara för jag inte tog hand om min hud för några hundra lappar extra!!!
Nej, Imorgon börjar jag!
Ska ingenstans då heller så det blir en bra början ;D
PUSS
X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0