a twat a monkeyface and me

Saturday loveli saturday
yeees, måste åka till jobbet på måndag... de har inte fått mina mail tydligen eftersom de inte svarat.. oh shit, får jag sparken nu? varit borta i en hel månad... det får ni veta på måndag!
imorgon är det min sista dag hör hos min moster, för denna gång iaf, får bege mig till Rasmus i Old Street eller ngt framtills allt med lägenheten är sorted..
Nu ska min moster o hennes bpyfriend på ngn pub med sina kompisar för ngn fyller år.. tror inte jag orkar följa med med tanke på att medicinen gör mig sjukt trött och jag somnade på väg hit hem från ikea av dem..
Ikväll blir det nog till att ta en liten titt på de läxor som jag har till nästa vecka, bland annat lära mig "disco infernal" och "Use me"
Sedan blir det nog till att laga en liten wrap och kolla på True Blood season 3 som är freakiin Awsome!
Nej, om jag skulle börja med en riktigt najs dusch eller powernap och sedan ta tag i mitt liv?
Pussypussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0