Fuck it

Bara Hej


Detta inlägg är kopierat från min "nya blogg" vilket inte gick superbra eftersom jag inte kunde logga in på den igen.. så well, ni får läsa det och se det som en ny början istället för en ny blogg;)

Kan väl börja med att berätta att jag bor i London. Pluggar Musik som kan göra mig till, allt inom musik egentilgen, musiker, låtskrivare, artist, agent, sångpedagog, körledare osv...

så det är inte: Jag-pluggar-musik-och-SKA-bli-känd-skola. det är bara en del av vad som kan hända!

Förra året bodde jag med 4 fantastiska tjejer från Sverige i en stor 4a 10 minuter från min skola.

Nu bor jag... hos min moster, hos Nikita, hos Rasmus och Helena tills jag hittar ngt.. så jag flänger runt kan man säga!

Igår innan jag åkte in.

Det kommer komma inlägg på engelska ibland för mina kompisar här ska förstå.

hmm.. vad mer ska detta första inlägg innehålla?

jo kan väl säga att jag bestämde mig för en ny blogg därför att det händer ju så otroligt mycket här, att det känns inte lönt att ens försöka åter berätta för alla när jag kommer hem, så jag berättar det lika gärna här dagligen!

Mycket sjukhus har det varit på sistone. men det blir bättre"!!

så då går vi till vad som händer idag:

DAG 1

det är den 7 Jan 2011, igår blev jag akut sjuk och fick åka till sjukhuset här i Epsom med 33 grader. jag svettades och krampade och värdena sjönk.

de gav mig en slang i armen och massa medicin och en grej i gumpen (ja jag kommer berätta alla dertaljer i denna bloggen)

efter det kände jag mig super och förstod inte riktigt vad jag gjorde där längre!

efter 4 timmar fick jag åka hem med superdrug tabletter och lite illamående.

så idag ska jag åka in och träffa en GP (privat läkare) och vi ska boka tid med en kirurg som sedan ska operera ut mina organ! (nästan;)

efter det ska det skrivas en låt till nästa veckas läxa och sedan kolla kanal5play hela kvällen!

det ända jag får äta nu är grekisk yoghurt med branflakes.. kul. så snart bär det ner för dagens första måltid!

hade hoppats på en roligare helg än att sitta här hela helgen, men jag älskar min mosters place så det är bekvämt med lite familj!

det var årets första blogg inlägg! kommer mera I promise;)

tack o adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0