Hyper i Två dagar?

Hej!
Igår hade jag en halv dag med Rasmus, eller skulle väl kalla det heldag eftersom vi umgicks i 8 timmar!
Otroligt händelserik dag var det!!!
först gick vi till lecster sqaure för rasmus hade planerat var vi skulle fika och vi gick in i en gosedjurs butik och ner för trappan var det typ ren regnskog med vattenfall o massa hängande gosedjur!
jo som ni kanske förstår så var väl vi kanske de äldsta där inne.... utan barn..
men mysig var det! vi satt vid ett vattenfall så man inte hörde vad den andra sa, mycket trevligt!
Sedan blev det brottom till storage där jag har mina grejer och rusningstrafiken gjorde det inte lätt för oss!
så vi hann precis efter att ha valt den segaste taxin i stan!
2 timmar senare efter mycket jobb....
Fick en annan taxi till att köra mina grejer till en kompis och han var inte super glad över att få sätta in
2 sopsäckar
1 reseväska
1 keeyboard i väska
1 stor soptunna
1 låda
och
1 Rasmus
Men han fixa det o sen skulle vi bege oss till Piccadilly.
Då när vi stod o väntade så körde en bil förbi oss sjukt fort!
jag bara
RASMUS KOLLA?!
SÅ kollade han efter den medans jag såg polisbil köra förbi ÅT ANDRA HÅLLET
men den vände inte?!
så sa rasmus
SÅG DU?!
NEJ?!
Då hade den idioten kört in i den andra bilens backspegel och den låg typ 30 meter bort!
Jag o rasmus sprang dit för o kolla,
då kör en bil upp och parkerar precis vid oss,
skumt,
sen kollade vi och såg alla delar överallt och då när vi ska tillbaka glor de i bilden på rasmus!
Vi gick till en kiosk för jag blev lite rädd för tre typer som kom imot oss och sen sa rasmus
- Vi går in nu!
-nej men vad om bussen kommer?
då ville rasmus in för att han såg att han i bilen kom imot oss!!!
lide rädda var vi, vilka var dem?
sedan såg vi bussen,
och då fick vi super adrenalin och sprang mot dem och såg att killen kom ut från kiosken igen och då trodde vi att han skulle döda oss eller ngt xD

Väl på bussen pumpade adrenalinet och vi börja bara skratta, sen skulle rasmus fylla på sin mobil så vi gick till tesco.
när vi satt oss på nästa buss så ser han att han fått fel kvitto så han kan inte ladda telefonen xD
- jag ska strypa han
sa rasmus xD

Sedan begick vi oss till Piccadilly mötte upp hans syrra och satte oss på en italia restaurang och åt pasta med räkor och lax! mmmmmmmmm
sedan begav jag mig hem till Epsom vid 23 tiden!
Dagen slut!
Hade massa bilder, men min mac verkar vara full... så jag får lägga in dem när jag har en extern hårddisk!
PUSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0