Måndag 24 Januari

Ingen Date idag men däremot kollade jag rum i en lägenhet hos en tjej vars pojkvän flörtat med mig (......) utan att jag viste de var ihop, nå detta är inget o skryta om, för killen är SKITFUL =/
men ja, liiiite jobbigt om jag flyttat in hos henne o ser honom där o han kommer skämmas ihjäl xD
DET KAN HAN GOTT, ni killar är idioter ibland!
Den såg as fin ut, får veta imorgon om jag o rasmus får rummet eller inte!
as billigt blir det, bara 2500 i månaden var om vi delar.. har betalat 5000 innan lixom...
bara 20 min från Oxfords Street och 10 minuter från min skola!
Innan det så hade vi lektion med William Lester, som är min favorit lärare på skolan!
Jag ÄLSKAR HONOM!
vi tänker likadant o har samma humor ..
(Nej, han är GAY)
Anyhow, Jag sjöng Love you I do från Dreamgirls och det gick rätt bra! skarvade på ett ställe men jag är NÖJD!
svår låt..
Efteråt åkte jag o köpte mig en ny kajal :)
Världens bästa! Lätt en rekomendation!
och ...
Dam da da daaaaaaam
En iPhone 4, det var på tiden kan jag tycka!
Pappa fick ju min 3g för han behövde ny så han fick betala resterande av den ;D
Köpte den Unlocked så jag kan använda den överallt och jag betalade den direkt så inga avbetalningar o skit!
sedan begav jag mig hem till Min kära moster
och hennes sjuuuukt sköna kille
O nu ska jag g o lägga mig
har examen imorgon i
Voice Production
Pussi Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0