Party Party

Hej där!
sitter en lördags kväll hemma hos Helena och hennes flatmate och har precis lagat en as god middag till dem!
hon påstår att hon inte kan laga en ända rätt och att hon hatar att laga mat så hon har ätit Pasta 7dagar  veckan med bara olivolja och vitlök... sjukaste!
Har bott hos Rasmus från Tisdag till Fredag. Skit mysigt har vi haft! Rasmus ska flytta från sin lägenhet och vi ska försöka hitta något ihop nu! håller tummarna för en etta vid oxfords street nu!
Salt o peppar
Just nu har jag inget boende. Så eftersom rasmus boyfriend simon kom igår så blev jag utkastad ( ;) ) och åkte då till Helena som var i min grupp i skolan! skit skön brasiljanare som har ungefär 30 grader inomhus och tror att de bor i brasilien och kokar av värme, men jag överlever;)
I går så stack vid till en pub som ligger precis vid skolan och alla hänger tydligen där på fredag så det var as mycket folk och typ 7 band som spelade! Lärde känna lite nya musiker och träffade fantastiska Louise och Sofia som jag inte sett på 2 år typ! skit konstigt att de helt plötslig var där, men de känner en brud som heter Frida som också är as skön som går på min skola!
Efter puben vid kanske, 12 tiden så började vi gå till en hemma fest. Sedan stoppade en polisbil o frågade om vi kommit från en fest.
Nej det hade vi ju inte, men sedan fick ngn av oss sms om att en tjej precis blivit våldtagen där ?!
så vi satte oss på ett mat ställe och några käka, sedan kom alla dit as packade och då var det tydligen så:
en tjej hade sprungit in på festen, skrikit att hon var förföljd av ngn som våldtagit henne på festen som hon varit på så de som hade festen som vi skulle till ringde polis för att hämta upp henne och anmäla händelsen.
Festa med Helena!
så vi började gå till festen och herre! Det var den sjukaste hemma fest jag någonsin sett!
var på andra våningen med en utomhus trappa som var as hög och där var det en lägenhet med värsta högtalarna bas, disco ljus och typ 100 pers!!!!
detstod kanske 40 pers utanför för det fanns musik där med och sedan var där helt packat i hela lägenheten!
skit najs, typ alla från skolan!
Gissa vem man helt plötsligt träffar på när man umgås 24/7 och sedan inte ska till samma ställe ? Jo då hade tyligen wunderbara nikita o kari hamnat på den festen! de skulle ut i soho egentligen men hamnade i Acton..
På puben träffade jag en av de svenska killarna som vi kallade för "tesco-pågarna" för vi såg alltid dem gå och handla mat, (de är typ 185 långa smala med långt hår och så har de super långa ben så de lunkar liksom på)
iaf, han Andreas. sa att han hade ett rum ledigt i två veckor, så vi bytte nr så jag kanske ringer honom imorgon eller på måndag! :D
Idag har jag varit i skolan (fast det är lördag) har tränat tränat tränat...
vi har
3 läxor i ensamble,
1 stage teq
2 styles
1 Live Performance
och det tar lixom inte 10 min att göra dessa och detta är bara måndag och onsdags läxorna!!!
så jag satt i ett rum o försökte vara ambitiös!
Nu sitter jag o Helena mätta och lata sida vid sida med datorerna i knäet och väntar på att ögonlocken ska bli tunga!
Nej nu tog inspiraionen slut!
dags o kolla True Blood nu!

Kommentarer
Postat av: william,

fina bilder;3

2011-01-16 @ 00:31:07
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Verkar som en trevlig kväll allt som allt.

2011-01-16 @ 00:46:02
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0