Två låtar på 4 Timmar...

Borde plugga...
Hade en examen idag som gick bra!
Nu sitter jag och pluggar in
"I SHOT THE SHERIFF" Som ska framföras på Scen klockan 2 imorgon.
alla onsdagar har vi Live Performance och då har man ett band som spelar och man ska kunna alla stämmor i låten så man får sjunga alla delar av låten! Super kul när det är bra låtar men imorgon är det I shot the sheriff - Eric Clapton och DEN SUGER!


Den andra låten är

"THAT DON'T IMPRESS ME THAT MUCH" den ska framföras imorgon bitti klockan 9.
den framförs med bakgrunds musik på en mindre scen.
Den lektionen kallas Styles och där ska vi försöka sjunga med samma kvalitéer som orginalet i detta fall
Shania Twain! hon är lite "twangig i rösten så det blir lite som andra kanske kallas (nasal) fast det är twang istället och hon är lite country skulle jag väl säga..
där är det också 3 olika stämmor att lära in..
Den låten gjorde jag på fredags föreställningarna på G-hill med Caroline Johnsson och Sara! Minns du carro? du spelade het kille som kom in lite då o då! SKIT KUL, palla att vi var 9 BAST (!!)

Nej nu måste jag plugga in dem... såhär uttråkad är jag på dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0