I suck

Sorry guys, I suck!
är så sjukt sämst på detta med blogg känner jag! kul läsning när man läser tillbaka på vad man gjort.. borde ju bli bättre!
Har varit i Sverige i 4 dagar, 12 timmar 45 minuter och 20 sekunder nu....... Tiden här går ju så långsamt!
London var helt underbart, vill bara spola tillbaka tiden och göra om dessa 2 månader som jag varit borta! Fast istället för att spola tillbaka tiden så kanske jag borde dra igen?
För de som älskar Sverige och bla bla, det kanske sticker i ögonen att jag inte uppskattar det lika mycket men jag bara känner att jag hör inte hemma här helt enkelt. Jag känner att min energi och mitt flöde flyter bättre någon annanstans och just nu är det i London. Det värsta är att det är roligare att göra ingenting där än att göra någonting här.... så tråkigt tycker jag att det är!
Men men, man måste catcha upp med familj och vänner ibland. De vänner som faktiskt uppskattar att träffa en. Ibland orkar jag helt enkelt inte lägga mer tid. När man anstränger sig och får inget tillbaka...? Nej då är det verkligen inte värt min tid!
Jag känner att "I reach out" to the people I love, but I need some lovin back thank you!
Man märker ju vilka vänner som uppskattar ens vänskap och vilka som tar den förgiven. Yes thank you, men inte nu längre.. jag har inte tid att ösla energi på folk som jag helt enkelt inte får ut något av längre! Så vill du ses, så får du helt enkelt höra av dig, för jag har inte tid att jaga...
Vad gjorde jag i London?
mer än festa, festa, hängde, shoppa och levde livet?
Jo jag gjorde inte mycket mer! Hängde med mina kusiner lite ibland och Hade några hemma fester, vilket helt enkelt aldrig händer i sverige nu för tiden? Har folk blivit för gamla för hemma fester? Det är ju de bästa?!
Jag kanske träffade en man också.. men det ska vi inte gå in på! alldeles för komplicerat!
Jag fick lite låtar skrivna, kom i kontakt med en riktigt bra snubbe! får se vart det leder!
Efter london så känns det som att jag inte gjort någonting men här kommer lite update
Fredag, Landade jag på kastrup, tog en lång fika på stan med några glas vin efteråt i Lund med Johanna! Åkte sedan mot Eslöv för att hänga på Grappa och Stenssons.. Stenssons? seriöst, jag är 161cm och jag kunde se över hela stället? bara små människor som betedde sig som att det var deras första fylla? man ska komma till sverige och det första man bevittnar är ett slagsmål på dansgolvet.... seriöst, är det vad man har att komma till?
Lördag hängde vi hos Rasmus, Åkte sedan för en jobb middag med mamma där det var fondue eller hur det stavas. gott, men omständigt! men riktigt fin mat dock!
Sedan tillbaka med Elisabeth till rasmus där det skulle bli filmkväll... vilket slutade i att alla gick och la sig och sedan bar det sig hemmåt vid 09.00 ..
Söndag, drog jag och mamma till gamla huset där pappa bor.. tungt lass men sånt livet får ta ibland. Sedan blev det att inviga gymmet och se till att lite muskler trimmas till sommaren.
Måndag, Hörby häng med Johanna och Oliver, trevligt. Sedan in mot gymmet igen för att få svetten att rinna
Tisdag, Hemma häng i soffan, första på jäävligt länge och väldigt frustrerande att inte göra NÅGONTING. så gick en runda mot gymmet och blev av med lite frustration!
så det var den updaten! borde ladda upp några bilder eftersom jag har en känsla av att det inte blir ett inlägg på et tag igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0