Kryssning?

Fick ett sms
"Hello Lilja. This is Armando ****** from *********.  We have a job offer for you as a Soloist on one of our Cruiseships. I've been trying to call you to give you further Details. Best Regards."
-
Jag som trodde det var helt kört eftersom jag inte pratat med dem på över en månad. tänkte att det är väl många som sökt så de hör bara av sig till den som får det!!! Nu är det påsk så nu får jag vänta tills efter helgen för att få veta;
  • Lön
  • Vart man åker
  • Hur länge
  • Hur stort Band
  • När?
Så nu är det många frågor i mitt huvud.
I förregår hade jag bestämt mig för att flytta till Sthlm i Maj, Fixat lägenhet men sedan visade det sig att det inte fanns så mycket jobb som jag hade önskat :/
-
Så igår bestämde jag mig för att flytta till London igen! har varit i Sverige i en vecka exakt idag. Men fortfarande längtar jag tillbaka!
-
Men nu får jag se, är lönen bra, och det inte är i 12 månader.. så åker jag nog på kryssningen... men jag vill ju till London :( Älskar ju livet där... Jaja, får vänta tills efter Påsk till att de ringer så jag lättare kan bestämma mig :)
Men jag är ganska 100 att jag kommer att flytta till London i Maj, Kontoret för Kryssningen är ändå där så jag måste pka dit i vilket fall. Så Heeeeeeeeeeeeeeeeej vad jag längtar till MAJ!!!! Bara 4 veckor kvar i Sverige! Shooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0