Moving on

Hej på er!
tänka sig att denna blogg ännu lever. och även om jag inte länkar Facebook så trillar det in ett antal? Kul!
Borde blogga mer, men känner mig så sjukt töntig!
efter mitt bittra inlägg igår började jag tänka på att istället för att accetera att jag ska vara här så kanske jag borde ta tag i det och dra?
Så jag hörde med lite kontakter i Sthlm idag och ska se med jobb! Spännande, Har fixat boende för Maj månad så det ser ut att bli lite tid i Stockholm snart igen! Äntligen! ska jag vara i Sverige så är det absolut Stockholm! Saknar mina vänner där!
Det ända April - maj kommer handla om är Gym och Jobb! jag har ingen lust att spendera pengar i Sverige längre så jag lever hellre på vatten och bröd i 2 månader och lever lyx i London i 4 månader ;)
.
Idag blir det gym och sedan dokumentären om Make Up Store! ska bli riktigt spännande måste jag säga.. få se vad som egentligen spökar bakom de företaget, speciellt spännande eftersom de är mitt förra jobs konkurrenter!
.
Imorgon blir det som vanligt mera Gym och sedan träffa min efterlänktade vän Caroline Wendel! ska bli så jäääävla kul o catcha up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0