Sickbaby

Har varit hemma idag med mina underhållande gallstenar..
Värkarna man kan få av just gallsten är heeelt sjukt!
Men när jag åker till London om en vecka så kommer jag att ändra min hemadress och kunna få en operation och ta ut hela gallblåsan innan sommaren! Cant wait!
Har städat lite och tvättat idag i mellan värkarna.. hade helst given birth till dessa jävla stenar, men parasiter lämnar ju inte frivilligt..
Funderar på att ta en sista tripp till Solariet snart.. flyttar ju från Sthlm på Lördag och jag kommer sakna denna underbara stad! Men jag kommer säkert tillbaka när jag tröttnat på London ;)
Ska ut med mina fabulous tjejer imorgon och ta några glas vin! Min sista kväll får man ju fira med dunder o brak ;D
Nej bäst och hämta den torra tvätten nu!
chop chop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0