Herregud vad länge sen

Hej Kära gamla vänner.
Med 6 dagars jobb och helt plötsligt 2 dagar ledig så blev jag nostalgisk på min blogg här som jag inte rört på.... hur länge som helst!
kanske borde ta upp den igen?
Inte för att jag har så speciellt mycket tid att spendera på den. men den känns för gammal för att slängas bort?
Nyss gjorde jag ett offentligt litet "Jag ska ha sixpack" projekt på facebook.. något jag kanske borde ångrat då jag inte menade 6pack öl...
Det har hänt en jääävla massa under den tiden jag inte bloggat här! Så mycket att jag vet inte vart jag ska börja... Det jag kan skriva är att jag levt ett pretty much awesome liv!
Tänkte kanske uppdatera bilderna på bloggen med några nya? med tanke på att... jag inte längre är brunett? och att jag faktiskt sedan jag startade denna bloggen... håll i er ;) Gått ner hela 22 kg... känns helt sjutk! och mer blir det ju så småningom!
Här kommer iallafall några bilder till =)

Fler bilder kommer säkert snart! Och huuuuur många nya människor FANTASTISKA människor jag har träffat på min väg sedan sista blogginlägg... puuh, det blir en hel månads raport om dem och bilder såklart! ;)
Planering kan jag ju avslöja de 2 närmsta veckorna
  1. lämna stockholm
  2. bo i skåne 4 dagar
  3. Justera lite utséende ;)
  4. Reunion i London
  5. Jobba i London en period
Mer får ni veta snart ;)

Kommentarer
Postat av: Molle

Din sjuke.. 22 kg!? Du e bäst ju!! Kommer du hem i veckan nu då?! Vad ska du justera?! Behövs ju verkligen inte fröken löken! Du e fin som du e! Stor kram

2012-01-30 @ 01:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0