Viasat

Reklamen börjar gå mig riktigt mycket på nerverna...
den börjar med en låt "Did you get my last call..." blaaa och den spelas 17 gånger i timmen!
Är ledig idag också... Min andra dag ledig! Imorgon blir det jobb igen och sedan är det bara 4 dagar tills jag beger mig mot skåne igen!
Idag är jag så fett mycket sugen på mat... har inte varit det sedan jag började 1 Jan, men igår och idag har varit olidliga.. kanske för att jag varit ledig? OOORHH
Annars har jag bara njutit av att inte behöva göra någonting.. Kan vara skönt! Har jobbat 24/7 sen jag kom upp igen!
Detta är planerna för skåne
  • Lördag åka ner - Fest i Malmö
  • Söndag Träffa Elisabeth
  • Måndag OPLANERAD :D FÖR DEN SOM VILL?
  • Tisdag Hårförlängning och Beauty Justering ;)
  • Onsdag Sabrina kommer till mig så vi kan åka tsm
  • Torsdag Londoooooooooooon!
Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0